sobota, 19 stycznia 2013

Róże w letnim ogrodzie

Mamy zimę w pełni, za oknem leży spora ilość śniegu. Tej nocy u nas zapowiadają mrozy do - 15 stopni, nie chce mi się nawet sprawdzać ile jest teraz stopni na termometrze. A jak jeszcze sobie pomyślę, że jutro mam odśnieżać samochód, to mi dopiero psuje humor. Mi się marzy lato, słoneczko, ciepełko i ładna pogoda. Weszłam do albumu z ubiegłego roku gdzie trzymam zdjęcia zrobione w ogrodzie na poprawę nastroju. Przeglądając wybrałam kilka moich różyczek, aby je tu Wam pokazać. Byle do wiosny. :)















13 komentarzy:

  1. Marzymy o wiośnie, marzymy, a ona i tak przyjdzie, kiedy będzie chciała. Może dlatego tak kochamy wiosnę i lato, że trzeba najpierw przetrwać zimę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne te odmiany róż.U mnie wszystko powoli budzi się do życia, ale na kwiaty róży jeszcze muszę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie gruba warstw śniegu i na róże przyjdzie mi długo poczekać :) Zazdroszczę greckiego klimaty i budzącej się do życia przyrody :)

      Usuń
  3. Byle do wiosny :)
    Też przeglądam zdjęcia z tamtego roku i robię w nich trochę porządku. O tej porze roku to nawet to lubię robić :)
    Pozdrawiam, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest dobry czas na segregację zdjęć, przyjdzie wiosna (której nie możemy się doczekać) a z nią kolejne porcje zdjęć :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Piekne roze z twojego ogrodu. Zaraz poprawia sie humor.
    Milego weekendu i pozdrawiam cieplutko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne kwiaty. Pozdrawiam Avelinko

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam róże! Twoje są przepiękne!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia aż czuć zapach Twoich róż!

    OdpowiedzUsuń