niedziela, 14 października 2012

Jesienny spacer i muchomorki

Dawno nic tu nie pisałam i najwyższy czas odrobić zaległości. Dłuższy wyjazd zagraniczny spowodował zaniedbanie ogrodu i brak nowych zdjęć. Gdy wróciłam, to trzeba się było ostro zabrać do pracy, posadzić cebule tulipanów, narcyzów i hiacyntów. Wcześniej jednak trzeba było powyrywać astry i aksamitki, żeby było miejsce gdzie sadzić cebule. W dalszej kolejności czekało na mnie obcinanie przekwitłych badyli i przygotowanie do ogniska. Na szczęście tata się poświęcił i spalił wszystko. Przygotowania do zimy trwają i jeszcze trochę roboty przed nami. Ze wszystkich chcę się uporać do końca miesiąca.
Niedawno będąc na spacerze z rodziną trafiliśmy na kilka muchomorków. Bardzo uroczo wyglądały.



 

 




3 komentarze:

  1. Muchomory czerwone to piękna ozdoba lasu. Ja też mam trochę prac w ogródku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotogeniczne są :) Ja nie wybrałam się w tym roku na grzyby to i nie miałam okazji żadnych fotografować. Może gdy pójdę na spacer do lasu, ale czekam aż się bardziej drzewa przebarwią.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne muchomorki spotkalas. Dzieki za komentarz.
    Milego wieczoru i nowego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń