czwartek, 10 maja 2012

Azalie japońskie

Zaczął się czas kiedy kwitną azalie i rododendrony. Bardzo je lubię  i chciałabym ich mieć bardzo dużo w ogrodzie. Niestety nie mam do nich szczęścia, najpierw ukradli mi cztery krzaczki azalii japońskiej, później cztery duże azalie. W tym roku trochę mróz zaszkodził małym azalijkom. 













Całość rabaty tak wygląda. Na końcu był jeszcze rząd azalii wzdłuż płota z sąsiadem, no ale została jedna sierotka reszta "zmieniła" właściciela. Teraz posadziłam tam małe iglaki, z czasem urosną. Z jednej strony rabatę odgradza rząd borówek amerykańskich, w tym roku obficie kwitnących. Z drugiej strony mam mały płotek z bukszpanu.



Witam serdecznie nowych obserwatorów i zapraszam do zaglądania do mojego ogródka.

3 komentarze:

  1. Szkoda, że z Twoimi azaliami tak wyszło :(
    Czekam, aż moja azalia zakwitnie, pączki ma duże wiec chyba już niedługo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak... tez miałam kiedyś przypadki kradzieży i jest to przykre.
    Azalie ślicznie Ci kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę zajrzyj do mnie i odbierz wyróżnienie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń