niedziela, 6 maja 2012

Tulipany - sesja fotograficzna

Teraz gdy już się kończą tulipany w ogrodzie, pozwolę sobie na pokazanie części zdjęć które zrobiłam moim tulipankom. Jest mi przykro, że ten czas tak szybko mija i znów będę musiała cały rok czekać na ten okres kiedy mam morze tulipanów w ogrodzie. Wczoraj poszłam z wiaderkiem i obrywałam łepki przekwitniętych tulipanów, aby lepiej zawiązywały się cebulki, nie mogłam uwierzyć, że aż tyle tego było.
Kiedyś gdy mama zajmowała się ogrodem mieliśmy tylko późne tulipany, które teraz dopiero zaczynają kwitnąć. Jako dziecko zawsze mi było przykro, że wszyscy mają kwiaty, a my dopiero liście. Gdy wszystkim przekwitły, to nasze dopiero zaczynały kwitnąć. Parę lat temu nakupowałam cebulek i teraz u nas są i te całkiem wczesne, te kwitnące normalnie i te u których dopiero teraz pojawiają się kwiaty.















3 komentarze: