niedziela, 27 maja 2012

Drobne kwiatuszki

Sporo teraz kwitnie u mnie drobnych kwiatów na skalniaku i nie tylko. Śliczne małe goździczki tworzą różową plamę.

 

Zobaczyłam u ogrodnika te małe białe kuleczki kwiatów i nie mogłam się oprzeć. Kupiłam cztery sztuki i nie wiem co to jest, zapomniałam się zapytać, ma to być roślina wieloletnia. Może mi podpowiecie co to jest.

 

 Truskawka ozdobna, ślicznie kwitnie na różowo. Początkowo rosła w metalowym wiaderku, ale ciągle była zalana gdy deszcz padał i na zimę wsadziłam ją na skalniak i tak już rośnie i pięknie kwitnie.

 

 Kolejny mój nowy nabytek kolorowy kroplik, zaczyna się zadomawiać.



Do trzech razy sztuka, chyba znalazłam właściwe miejsce, bo już drugi rok rośnie i ma się dobrze.



Kolejny nowy nabytek



2 komentarze:

  1. Dałam sobie spokój z kroplikami, lewizjami i innym mini. Za duży skalniak, za dużo pracy. Ale tego goździka z pierwszego foto mam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń