niedziela, 29 kwietnia 2012

Morze tulipanów

Wczoraj zabrałam aparat do ogrodu i zrobiłam sesję fotograficzną moim tulipanom. W tym roku jest ich wyjątkowy urodzaj. W porównaniu do narcyzów, których w tym roku mam bardzo mało, za to tulipanów jest całe morze. Nie mam jakiś szczególnych odmian czy szlachetnych egzemplarzy, jest ich dużo i po prostu cieszą oczy. A przy okazji są wdzięcznymi modelami przed obiektywem. :)





















Kwiaty dla Leonitien  zapraszam również do dołączenia się.


 Flowers for Leontien

16 komentarzy:

  1. Rzeczywiście dużo ich masz, pięknie to wygląda. Ja mam niewiele, kupowałam jakiś czas temu, przepadły, nie dosadzałam więcej. Może jesienią skuszę się na jakieś cebule.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. thank you for adding them to leontien's bouquet. they are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulipanów masz faktycznie sporo i bardzo ładne jest pierwsze zdjęcie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że podarowałaś kwiaty Leontien, ale mogłaś też umieścić u siebie link do tamtej stronki ( tak jak ja mam), żeby odwiedzający Ciebie, też tam zajrzeli. Zrobisz jak uważasz, ale tak jest przyjęte, że połączenie działa w obie strony. Ja wiem z komentarza mojej poprzedniczki, że umieściłaś tam post, a nie z Twojego posta.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem super zdolna informatycznie i od godziny próbuję wstawić obrazek pod postem z linkiem do strony i mi to nie wychodzi. W końcu doszłam do tego metoda prób i błędów, w końcu działa.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo dla Ciebie . Jesteś dobra. Ja mam obrazek osobno i link osobno. Jakoś zawsze mi brakuje czasu żeby sposób przez Ciebie wybadany do końca "rozgryźć". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O yes….Leontien need this !!!..love for all the blog girls who give her flowers today !!…glad you did this….love Ria…xxx…

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę masz ich sporo, wyglądają przepięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jedne z najpiękniejszych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Avelino, twoje tulipany są wprost przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoj ogrod wyglada bardzo kolorowo. Piekne zdjecia.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne tulipany! Dobrze im u Ciebie. Moje ,,się wytraciły,, ... jesienią postaram się dosadzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te twoje tulipany ogród zresztą też.Szczerze podziwiam i gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful tulips, Avelina.

    Thank you for sharing at Flowers for Leontien. xoxo

    OdpowiedzUsuń