niedziela, 15 kwietnia 2012

Na biało kwitnące ...

Wybrałam się na chwilę do ogródka z aparatem i tym razem zrobiłam trochę fotek białym kwiatom. Jest  u mnie Śnieżnik lśniący, Ciemiernik,  i biały Szafirek,są jeszcze inne ale nie zostały uwiecznione. :)

Kwiatami Śnieżnika lśniącego cieszę się już parę lat. Kupiłam 5 cebulek na wystawie i posadziłam pod liliowcem. I jak to czasem bywa zapomniałam co też to posadziłam, a tak prawdę powiedziawszy to zapomniałam, że tam cokolwiek sadziłam. Nadeszła wiosna i pojawiły się białe kwiatuszki, to się dopiero zdziwiłam. 











Gdy byłam parę dni temu to ciemiernik jeszcze wypuścił kolejny pączek i gdy ponownie poszłam już mogłam zobaczyć pięknie rozwinięty kwiat. Na razie zostawię ciemiernika w spokoju, ale jak skończy kwitnąć, to muszę go przesadzić. Posadziłam go zbyt blisko cyprysika i powoli zaczną się zagłuszać.

 

 

Uwielbiam szafirki i zawsze czekam, aż zakwitną, Gdy trafiłam na wystawie kwiatowej białe Szafirki to kupiłam 3 cebulki, z którym mam teraz już trzy małe kępki. Wystraszyłam się, że nie mam niebieskich szafirków, ale okazało się, że mam posadziła je na skalniaku i rośliny płożące zarosły je, przypadkiem znalazłam jedną kupkę i poszukałam i znalazłam kolejne. Jednak na kwiaty przodzie mi jeszcze poczekać, bo ledwo z ziemi wyszły. Jak przekwitną muszą zostać przesadzone.

 

 

3 komentarze:

  1. Piękne białe kwiaty. Bardzo podoba mi się biały szafirek. Kupiłam kiedyś żółte, ale chyba gdzieś "wyszły", bo ich nie ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne biale kwiaty w twoim ogrodzie. Snieznik mialam tez, ale sie wytracil nie wiadomo dlaczego. Jak i viele Narzyz.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafirki białe masz rewelacyjne, ja je sadziłam już parę razy, nie chciały się rozrastać, przepadły gdzieś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń