niedziela, 8 kwietnia 2012

Niebieskie kwiaty i życzenia świąteczne

Ostatnio nie miałam czasu odwiedzić mój ogród. Wpadłam tylko na chwilkę jak po ogień po bukszpan do świątecznego koszyczka i na świąteczny stół. Pstrykałam aparatem parę zdjęć i w domu się okazało gdy zgrałam zdjęcia do kompa, że tak niebiesko się zrobiło.

 

 

 

 

 


Żeby śmiały się pisanki,
uśmiechały się baranki,
mokry Śmigus zraszał skronie,
dużo szczęścia sypiąc w dłonie
z okazji Świąt Wielkanocnych
Smacznego jajka i mokrego dyngusa


 Wesołych Świąt Wielkanocnych
 

 

5 komentarzy:

  1. No widzisz, jaka piekna wiosna u Ciebie. Dziekuje za zyczenia i zycze rowniez Tobie milych swiat.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś co oglądać, jak dłuższy czas nie byłaś w ogródku . Dzięki za życzenia i wzajemnie wesołych Świąt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że masz niebo w górze i w ogrodzie. Piękny kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności! Tobie również wesołych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski, to mój ulubiony kolor w ogrodzie. Uwielbiam go. Na Twoich zdjęciach wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń